Οι 6 καλύτερες συμβουλές σχεδιασμού ιστοσελίδων για αρχάριους και μικρές επιχειρήσεις

Οι 6 καλύτερες συμβουλές σχεδιασμού ιστοσελίδων για αρχάριους και μικρές επιχειρήσεις

Αυτό το άρθρο απαρίθμησε τις 6 καλύτερες συμβουλές σχεδίασης ιστοσελίδων και παραδείγματα σχεδιασμού ιστοσελίδων που μπορούν να βοηθήσουν τους αρχάριους και τις μικρές επιχειρήσεις να σχεδιάσουν μια επιτυχημένη ιστοσελίδα.

Ένας επιτυχημένος ιστότοπος απαιτεί όχι μόνο καλό σχεδιασμό αλλά και προσεγμένο και ενδιαφέρον περιεχόμενο. Θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί για να παρέχει καλή εμπειρία χρήστη, ενώ συγχρόνως επιτρέπει στους χρήστες να κατανοούν με γενική εικόνα το γενικό θέμα του ιστότοπου.

1. Να έχετε πάντοτε υπόψη σας τον οπτικό σχεδιασμό

“Μια εικόνα, χιλιάδες λέξεις”. Οι εικόνες μπορούν να μεταδώσουν την πραγματική αξία του περιεχομένου, να τραβήξουν την προσοχή του χρήστη και να εξηγήσουν περίπλοκες έννοιες.

Είμαστε πολύ οπτικά πλάσματα. Σκεφτείτε το: Τι είναι το πρώτο πράγμα που βλέπετε σε αυτή την ιστοσελίδα; Λέξεις ή εικόνες; Οι εικόνες συλλέγονται εύκολα και διατηρούμε τις πληροφορίες τους περισσότερο.

Tips: 

  • Οι εικόνες πρέπει να δείχνουν το στόχο του προϊόντος ή της υπηρεσίας
  • Εμφάνιση της κύριας εικόνας στην αρχική σελίδα
  • Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας
  • Επισημάνετε την εικόνα του προϊόντος
  • Βελτιώστε τη σχεδίαση οπτικής διεπαφής προϊόντων
  • Ενσωματώστε τις εικόνες στο σχέδιό σας

 

Σημείωση: Μην χρησιμοποιείτε μόνο ωραίες εικόνες που δεν έχουν σχέση με το θέμα της ιστοσελίδας σας για web design. Οι χρήστες απλώς θα τις αγνοούν. Αντ ‘αυτού, επιλέξτε εικόνες που δείχνουν τη χρήση του προϊόντος και τραβήξτε την προσοχή του χρήστη με ένα ενδιαφέρον οπτικό σχέδιο.

2. Σχεδιασμός ιστοσελίδας φιλικός προς κινητές συσκευές

Στις 26 Μαρτίου 2018, η Google ανήγγειλε επίσημα την ενημέρωση για τα κινητά. Αυτή η ενημερωμένη έκδοση τιμωρεί τους ιστότοπους που δεν είναι φιλικοί προς κινητά.

Ζούμε τώρα σε μια κοινωνία που δεν μπορεί να μην διαθέτει κινητές συσκευές. Όταν ο χρήστης περιηγείται στον ιστότοπό σας με κινητό τηλέφωνο, αναμένει να δει το περιεχόμενο ακριβώς όπως θα δούλευε και σε επιτραπέζιο ή φορητό υπολογιστή. Αυτό απαιτεί καλύτερο σχεδιασμό εμπειρίας χρήστη για τον χρήστη. Έτσι, ο ευαίσθητος σχεδιασμός είναι απαραίτητο στοιχείο για κάθε ιστοσελίδα.

3. Πλούσιο σχεδιασμό αλληλεπίδρασης

Ένας καλός σχεδιασμός διαδικτυακού ιστοτόπου μπορεί να αποφέρει απόλαυση στους χρήστες και να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη. Θα πρέπει να δημιουργήσετε πρωτότυπες ιστοσελίδες και να κάνετε το σχέδιο της ιστοσελίδας σας πιο ελκυστικό για τους χρήστες.

Tips:

  • Χρησιμοποιήστε αντιθέσεις στο σχεδιασμό
  • Ο ιστότοπός  θα πρέπει να είναι συνεπής σε θέμα δομής
  • Αποφύγετε τη δημιουργία αναδυόμενων παραθύρων
  • Δημιουργήστε καλή φόρμα σχεδιασμού

4. Καθαρή σχεδίαση πλοήγησης

Το πιο σημαντικό στοιχείο ενός ιστότοπου είναι το μενού πλοήγησης. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για τους επισκέπτες να περιηγηθούν, να ανακαλύψουν και να μάθουν για τα προϊόντα σας. Επομένως,η πλοήγηση θα πρέπει να είναι απλή και φιλική προς το χρήστη. Βεβαιωθείτε ότι η εύκολη πλοήγηση αποτελεί προτεραιότητα όταν δημιουργείτε το σχέδιό σας.

Tips:

  • Χρησιμοποιήστε προσεγμένο και αναγνώσιμο περιβάλλον
  • Χρησιμοποιήστε απλό σχεδιασμό περιβάλλοντος, αλλά εισάγετε την προσωπικότητά σας, ώστε να πετύχετε απλό και εύκολο στην κατανόηση των χρηστών, διαδικτυακό χώρο. Ωστόσο, μην ξεχάσετε να εστιάσετε στο προϊόν – τι είναι και πώς λειτουργεί.

Περιορίστε τα στοιχεία στο μενού σε λιγότερο από 7
Τα πολλά στοιχεία στο μενού μπερδεύουν τους επισκέπτες – πρέπει να περάσουν περισσότερο χρόνο διαβάζοντας όλες τις επιλογές μπροστά τους.

Κανόνας: Ο χρήστης θα πρέπει να μπορεί να λάβει τις πληροφορίες που χρειάζονται με 3 κλικ, ξεκινώντας από την αρχική σελίδα
Ένας από τους πιο βασικούς κανόνες σχεδιασμού ευχρηστίας είναι να έχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μετά από 3 κλικ από την αρχική σελίδα.

Κάνοντας κλικ στο λογότυπο της μάρκας σας θα πρέπει πάντα να κατευθύνετε τους χρήστες πίσω στην αρχική σελίδα
Το λογότυπο της μάρκας σας δεν είναι μόνο για λόγους εμφάνισης. Οι χρήστες αναμένουν επίσης να επιστρέψουν στην αρχική σελίδα κάνοντας κλικ σε αυτό.

Αποφύγετε τα αναπτυσσόμενα μενού
Είναι δύσκολο για τις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύουν τα αναπτυσσόμενα μενού. Οι χρήστες μετακινούν τα μάτια τους πιο γρήγορα από ότι μετακινούν το ποντίκι. Όταν ο χρήστης μετακινήσει το ποντίκι στη γραμμή μενού για κλικ και εμφανίζονται πάρα πολλές επιλογές, θα μπερδευτεί και πιθανότατα να αποχωρήσει από το, διαδικτυακό χώρο.

5. Επισημάνετε το κύριο περιεχόμενο του ιστότοπού σας

Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν διαφορετικές λέξεις-κλειδιά για να προσεγγίσουν τον ιστότοπό σας, γι ‘αυτό πρέπει να επισημάνετε το κύριο προϊόν και το περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Βεβαιωθείτε ότι ο χρήστης αναγνωρίζει το σημείο πώλησης του ιστοτόπου σας με μια ματιά.

Tips:

  • Έντονο κείμενο των πληροφοριών του προϊόντος
  • Δείξτε την εικόνα του προϊόντος για να προσελκύσετε χρήστες

 

 

6. Χρήση του "λευκού χώρου"

Ο “Λευκός χώρος” δημιουργεί μια πιο ισορροπημένη διάταξη, που δείχνει σαφέστερα τα στοιχειώδη εφέ και προσελκύει την προσοχή των χρηστών. Όταν η διάταξη ενός ιστότοπου είναι κακή, οι χρήστες θα δυσκολευτούν να καταλάβουν τι προσπαθεί να μεταφέρει ο ιστότοπος.

Μια καλή πρακτική είναι να βεβαιωθείτε ότι υπάρχει αρκετό διάστημα μεταξύ των λέξεων και των τμημάτων. Αυτό διευκολύνει την ανάγνωση. Επιπλέον, περιορίστε τον αριθμό των στοιχείων σχεδιασμού. Εάν υπάρχουν πάρα πολλά στοιχεία σχεδίασης, η προσοχή του χρήστη θα είναι διασκορπισμένη. Βελτιώστε την εμπειρία των χρηστών χρησιμοποιώντας τον κενό χώρο για να καθοδηγήσετε τον χρήστη ώστε να μπορέσει να βρει γρήγορα τις πληροφορίες που αναζητά.

Share this post