Conversion Rate Optimization

Conversion Rate Optimization


εικόνα Conversion Rate Optimization

Πρόκειται για το ποσοστό των επισκεπτών που ψωνίζουν ή εκτελούν την ενέργεια που επιδιώκαμε να τους πείσουμε να πραγματοποιήσουν. Για παράδειγμα, αν έχουμε ένα online κατάστημα, να αγοράσουν κάποιο προϊόν. Αν πρόκειται για μία φόρμα συμπλήρωσης, να συμπληρώσουν αυτή τη φόρμα, κ.ο.κ. Συγκεκριμένα, αν το eshop μας δέχετε 200 επισκέπτες ημιρεσίως και δέχεται 2 παραγγελίες την ημέρα, τότε το conversion rate είναι 2%.

Αύξηση του conversion rate σημαίνει αύξηση παραγγελιών, τζίρου και κέρδους χωρίς να υπάρξει αύξηση της επισκεψιμότητας ή του κόστους της διαφήμισης.

Αύξηση του conversion rate σημαίνει μείωση του κόστους προσέλκυσης επιπλέον πελατών. Αν π.χ τρέχετε καμπάνια PPC (όπως google adwords) και ο κάθε πελάτης σας κοστίζει 0,30 € κι έχετε conversion rate 1%, τότε το κόστος προσέλκυσης πελατών είναι 30 € (0,30 / 1%).

Σ’ αυτή την περίπτωση, ένας διπλασιασμός του conversion rate από 1% σε 2%, θα σήμαινε μείωση του κόστους πρόσκτησης κατά 50%, δηλαδή στα 15€ (ο,30 / 2%) με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα κέρδη γενικότερα αλλά και την προβολή της επιχείρησής σας.

Αναλύοντας την συμπεριφορά των επισκεπτών της σελίδας, επιτυγχάνουμε βελτιστοποίηση μέχρι να επιτύχουμε το αρχικό μας στόχο.